emmmm~~~

Selasa, 4 Oktober 2011


DERITA DARIMU

mencintai dia tanpa diasak
merindui dia tanpa disuruh
menyukai dia tanpa dipaksa
dalam diam memendam rasa
mencari jawapan setiap persoalan
dilema harus dirungkai

tanpa bertanya aku meluah
mencari jawapan berharap bahagia
tidak disangka penyeri mendatang
menyinggah ketika aku memerlu
berharap berpanjangan

kenapa indah itu sementara
kenapa bahagia itu sekejab
menyangka cinta itu adalah dia
berharap seribu percaya
namun aku harus berkongsi
berkongsi kasih dengan yang salah

aku bersyukur 
aku ada yang satu
aku bersyukur 
syurga keluarga msih disamping
aku bersyukur 
teman sedia tempah meluah

pergilah derita 
pergilah tangis
pergilah terus menyepi
aku disini tidak mengapa
mengharap cinta dari ILAHI

*nukilan hati untuk orang yang pernah saya suka, saya harap awak berubah dan bahagia bersama seorang insan bergelar isteri....
*saya hadiahkan sajak ini untuk hari lahir (5 okt 2011) awak yer...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan